Zoek MDM

Bulletin

1993 GRAND CHEROKEE A/C AFVOER

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30199 door handmatig-mechanisch
1993 GRAND CHEROKEE A/C AFVOER Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik wil graag weten hoe ik de afvoerbuis van de airconditioning in mijn Grand Cherokee Jaredo uit 1993 kan reinigen. Het systeem werkt als een vriezer, maar de vloerbedekking wordt nat als ik het aanzet. Ik weet dat het de afvoer is, want er druppelt geen water, maar ik wil graag weten hoe ik de verstopping kan verhelpen zonder verdere schade aan te richten. Ik zou iedereen die me kan helpen dit probleem op te lossen zeer dankbaar zijn.
Met vriendelijke groeten uit Ecuador.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30238 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het onderwerp Re: A/C-AFVOER VAN DE GRAND CHEROKEE UIT 1993
Je moet het complete dashboard van de auto verwijderen, maar wees voorzichtig, de radiator kan ook kapot zijn of er kan een slang beschadigd zijn. Succes!.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30241 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het onderwerp Re: A/C-AFVOER VAN DE GRAND CHEROKEE UIT 1993
Hallo Kikemec, bedankt voor je antwoord, maar ik begrijp niet wat "torpedo" betekent. Ook snap ik niet wat de radiator hiermee te maken heeft. Bovendien is de verwarming uitgeschakeld. Het is mogelijk dat je een verkeerd antwoord hebt gegeven. Nogmaals bedankt voor je onbaatzuchtige hulp.
Eduardo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30243 door handmatig-mechanisch
Hé Salinero, dat is makkelijk. Pak gewoon het ventilatierooster; daar zit een slang aan. Blaas er lucht doorheen met een compressor, en je probleem is opgelost

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30244 door handmatig-mechanisch
Bedankt Frito, ik weet dat dat de oplossing is, maar ik heb uren onder de auto gezocht naar de afvoerslang die er normaal gesproken zit, maar die is nergens te bekennen. Het lijkt erop dat deze auto's in het chassis afvoeren. Ik heb online gekeken en het blijkt een probleem te zijn dat alleen bij Jeeps voorkomt, namelijk dat er geen zichtbare slang is. Als je het tapijt aan de rechterkant optilt, zie je een plastic onderdeel dat de afvoer aangeeft. Mijn vraag is dan ook: "Hoe open ik dat onderdeel zonder het te beschadigen?" Ik waardeer je hulp. Met vriendelijke groet