Hallo heren van het forum voor monteurshandleidingen, ik heb een probleem met mijn auto. Sinds ik hem kocht, kon ik hem gemakkelijk starten, maar er ontstond een oververhittingsprobleem van de motor en de auto sloeg af. Er is een leiding vervangen waar koelvloeistof via de radiator naar de motor circuleert. Oké, toen startte hij, maar ik kon niet veel accelereren en hij verdronk totdat hij uitging. Het lampje (stroom) knipperde meerdere keren, wat het controlelampje van de motor is. De accu was leeg. Ik heb de accu van een andere auto vervangen omdat ik een ongeluk had gehad. Ik draaide de sleutel om, maar hij start niet. Alleen de startmotor klinkt alsof hij moet ontploffen om normaal te kunnen starten. Een taxichauffeur vertelde me dat ik een doek met benzine moest bevochtigen en deze op het luchtinlaatsysteem moest leggen waar de vlinderklep zit. Ik legde hem erop en de auto explodeerde, maar het duurde maar ongeveer 30 seconden. De taxichauffeur vertelde me dat het de pomp zou kunnen zijn die niet genoeg vermogen naar de injectoren stuurt, of de injectie die dat zal controleren. Ik heb het nu gecontroleerd en de pomp is in orde, evenals de bobine en de zekeringen. Oké, de computer is in orde en ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil hem aanzetten, maar ik moet de truc met de doek gedrenkt in benzine toepassen. Ik wil hem naar een monteur brengen, maar ik wil zeker weten wat er aan de hand is en ik kan hem niet verplaatsen. In dat geval moet ik hem naar een sleepwagen brengen. Excuses voor het ongemak dat ik heb om deze reactie te lezen, maar ik hoop dat u mij in dit geval kunt helpen. Dank u wel.......