Zoek MDM

Bulletin

AUTOMATISCHE TRANSMISSIE

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30176 door handmatig-mechanisch
AUTOMATISCHE TRANSMISSIE Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, kan iemand me hierbij helpen? Ik heb een Ford Escape 4x4 uit 2001 en drie maanden geleden reed ik ermee over een zandstrand. Dat werkte perfect, alsof ik op een vaste ondergrond stond. Een week geleden ben ik teruggegaan naar dezelfde plek en nu rijdt hij niet meer of heel langzaam. Ik heb besloten om het risico niet te nemen dat hij vast komt te zitten. Het schakelen lijkt wel goed te gaan, of misschien is de vierwielaandrijving versleten. Ik heb hier nog niet veel verstand van, dus kan iemand me alsjeblieft vertellen wat ik moet doen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30226 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: AUTOMATISCHE TRANSMISSIE
Wellicht zijn de transmissieschijven versleten en slippen ze, en moet de transmissie gerepareerd worden. Met vriendelijke groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30230 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: AUTOMATISCHE TRANSMISSIE
Hallo, even terugkomend op het onderwerp: als het aan de remschijven zou liggen, zouden ze ook slippen bij het rijden off-road, net als op de weg, maar dat is helemaal niet het geval. Het schakelen gaat soepel en moeiteloos, daarom ben ik bang dat het iets anders is. Het is normaal gesproken een voorwielaangedreven auto. Heeft iemand nog een andere suggestie?