Zoek MDM

Bulletin

Help, mijn Astra is kapot

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30161 door handmatig-mechanisch
Hulp bij mijn Astra-storing Geplaatst door manual-mecanica
:huh: Hallo vrienden, ik vraag jullie hulp met een adviesdienst. Mijn Astra uit 2005 heeft een storing. Als ik hem start, accelereert en remt hij af bij het parkeren. Ik weet niet of iemand van jullie me kan helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30184 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij het uitvallen van mijn Astra
Dat komt door de stationairregeling. Doet hij dat overdag ook, of alleen bij het starten? Zo ja, maak dan altijd de stationairregeling en het inlaatspruitstuk schoon, maar controleer eerst of het luchtfilter in goede staat is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30214 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij het uitvallen van mijn Astra
Bedankt, dat doet hij altijd. Het vreemde is dat hij opeens wel goed opstart, ik betaal ervoor, zet hem aan en dan mislukt het weer. In één op de tien gevallen doet hij het goed.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30218 door handmatig-mechanisch
Hallo, zou je de vlinderklep van de luchtinlaat kunnen schoonmaken? Deze heeft een ontstekingsbypass bij lage temperaturen, waardoor het mengsel rijker wordt? Een andere controle is de vlinderklep, als deze elektrisch is. De weerstanden op de connectorpennen zijn volgens de handleiding. Als er een bougie in zit, maak die dan ook schoon. Ten tweede zou er een stroomlek vanuit de ontstekingsmodule kunnen zijn.

Ik hoop dat dit helpt.