Zoek MDM

Bulletin

Grand Vitara-ophanging - jaar 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden - 13 jaar en 7 maanden geleden #29969 door handmatig-mechanisch
Grand Vitara Suspension - Jaar 2000 Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag, dames en heren...

Ik kom uit Caracas, Venezuela, en ik heb een probleem met mijn truck. Ik heb onlangs alle vier de schokdempers, kogelgewrichten, terminals en statiefdoppen vervangen omdat ik het gevoel had dat de truck niet dempte, maar er was geen verschil... elke keer dat hij een kuil raakt, klinkt hij erg droog en voelt hij alsof hij niet dempt... zou het kunnen dat ik een ander onderdeel moet vervangen dat ik nog niet heb vervangen en dat essentieel is om de vering zachter te maken?????... help alstublieft.... Alvast bedankt...
Laatst bewerkt: 13 jaar 7 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29984 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Grand Vitara Suspension - Jaar 2000
Ook de ophangingsbak is erg belangrijk voor de soepelheid, soms raakt de klap hiervan in de war, maar wees voorzichtig, want als de schokdempers die je hebt gemonteerd gas zijn, dan zal het altijd hard zijn en dat is niet slecht, ze zijn gewoon erg hard en stijf, hier in Chili noemen ze dat de rancho kit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30006 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Grand Vitara Suspension - Jaar 2000
Bedankt, kikemec...

Ik zou graag willen weten wat je technisch gezien bedoelt met de ophangbak... aangezien alle reserveonderdelen die ik heb geplaatst origineel zijn en het lijkt alsof het voorheen zachter was... daarom wil ik graag weten of het iets is wat je noemt... En

nogmaals bedankt...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30016 door handmatig-mechanisch
De ophangingsbak is het metalen onderdeel waaraan het kogelgewricht is bevestigd en dat aan het chassis is verankerd. Zoals ik al eerder zei: als je gas-schokdempers in plaats van vloeibare schokdempers hebt gemonteerd, zal het hoe dan ook stijver aanvoelen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30058 door handmatig-mechanisch
Klaar....

Ik ga het bekijken...

Nogmaals bedankt kikemec...