Zoek MDM

Bulletin

lekcontrole

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29944 door handmatig-mechanisch
Lektest Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, is er een manier om te controleren of mijn auto lekkages heeft in het inlaatspruitstuk, uitlaatspruitstuk of stationairloopklep? Iets wat niet al te ingewikkeld is. Mijn auto is een benzinemotor uit 1995 (2000i). Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29989 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: lekcontrole
De makkelijkste manier is natuurlijk om de slang die de inlaat in gaat te verwijderen en uw hand erin te steken. Als het voertuig blijft draaien, is er sprake van luchtlekken. Het is echter belangrijk dat u ons vertelt om welk voertuig het gaat, wat het merk, model en het probleem is, zodat we u kunnen helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29999 door handmatig-mechanisch
Ja, mijn auto is een Renault Laguna 2000.i115 pk 8v. Uit 1995. De auto loopt als een driecilinder. Hij mist vermogen. Het stationair toerental accelereert, gaat op en neer en soms wordt hij wat heet op hellingen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30019 door handmatig-mechanisch
Als dat het geval is, moet u zien welke cilinder misfiret. Identificeer dit door de kabels één voor één los te maken om te zien of het voertuig vaker misfiret. Bij sommige voertuigen blijft het hetzelfde of misfiret het minder vaak en is dat het voertuig dat het probleem heeft. Als het niet de kabels zijn, maar de onafhankelijke spoelen, koppel ze dan één voor één los. Controleer ook uw bougies. Het belangrijkste is om de cilinder te identificeren om later te kunnen bepalen of deze misfiret door de vonk of door brandstof. Dan zullen we zien wat we doen. Het verwijderen van de bougies is een goede parameter, want door naar hun staat te kijken, kunnen de storingen worden geïdentificeerd. Veel succes en laat een reactie achter, zodat we u kunnen blijven begeleiden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30026 door handmatig-mechanisch
Ja, ik heb de bougies gecontroleerd door de kabels los te halen en alles is in orde. Ik heb de bougiekabels, verdeler, bougies en koelvloeistoftemperatuursensor vervangen door nieuwe. Wat zou het kunnen zijn? Dank je wel.