Zoek MDM

Bulletin

Nissan 350Z accelereert niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29897 door handmatig-mechanisch
Nissan 350Z accelereert niet Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik maak me zorgen. Ik heb een Nissan 350Z uit 2006 met een VQ35D-motor en hij accelereert niet. De pedaalsensor is vervangen en het probleem is nog steeds hetzelfde. De scanner gaf fout P2135 aan, wat de gaspedaalpositiesensor is. Nou, die is vervangen en het probleem is nog steeds hetzelfde en hij accelereert niet. Wat kan ik doen? Graag dringend hulp. :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29922 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan 350Z accelereert niet
Hallo, laten we eens kijken of de sensor die het signaal geeft niet de sensor op het pedaal is, maar de sensor op het gasklephuis, die de belasting van de auto via het gaspedaal aangeeft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29923 door handmatig-mechanisch
Hallo, controleer de brandstofdruk. Mogelijk is deze te laag of is de uitlaat verstopt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29926 door handmatig-mechanisch
Ik heb de test al gedaan zonder dat de uitlaat is afgedekt en alles blijft hetzelfde, en ik krijg deze foutcode P2135 en vandaag krijg ik nog een P2123, dat wil zeggen twee fouten. Ik snap het niet, de codes worden niet gewist, ik heb het gasklephuis en de oliedruksensor schoongemaakt, ik heb twee stationairloopmodules vervangen omdat het twee cilinders zijn, deze auto heeft twee gasklephuizen, en er is helemaal geen verandering. Ik zou graag willen weten wat de symptomen en oplossingen zijn voor dit probleem van niet accelereren om andere problemen uit te sluiten. Is het mogelijk dat het elektronische sensoren zijn die zijn gedeprogrammeerd, of zijn ze gewoon gewijzigd en hoeven ze niet opnieuw te worden geprogrammeerd voordat de informatie de ECU bereikt, omdat ze me hebben verteld dat er voertuigen zijn die opnieuw moeten worden geprogrammeerd bij het vervangen van deze gasklepsensoren... de auto heeft al een complete onderhoudsbeurt gehad, benzine-, lucht- en oliefilters vervangen en niets, deze fout blijft bestaan. Ik waardeer jullie meningen, vrienden, en ik zou graag willen dat jullie me alsjeblieft helpen met dit geval, ik maak me nu al zorgen, er is niets aan te doen. :(

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29938 door handmatig-mechanisch
Over het algemeen en het meest voorkomend moet u uw ECU opnieuw programmeren, omdat deze elektronisch is en u de computer niet vertelt dat u het onderdeel hebt vervangen, detecteert deze het niet zelf. Dit is het meest normale dat gebeurt bij bijna alle elektronische gaspedalen. De tweede code is van de pedaalschakelaar. Controleer of de verbinding in goede staat is. Soms worden ze nat en storen ze u. Controleer of deze werkt met de variabele weerstand.