Zoek MDM

Bulletin

Topaz 94 standaard stuurbekrachtigingspomp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29855 door handmatig-mechanisch
Topaz stuurbekrachtigingspomp .
Goedemorgen allemaal. Ik wil jullie graag om hulp vragen. Een monteur heeft mijn stuurbekrachtigingspomp gerepareerd en wilde me 1500 peso in rekening brengen, 800 voor onderdelen en 700 voor arbeidskosten. Dat laatste heb ik hem nog niet betaald, omdat hij toegaf dat de pomp beschadigd was.
Het enige probleem was dat de pomp bleef piepen.
Mijn vraag is: moet ik hem opnieuw laten repareren of moet ik hem omruilen voor een gebruikte of nieuwe?
En hoeveel rekent een monteur voor dit arbeidskostenprobleem? Hij zei eerst 300, en nu zegt hij 700.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29885 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Topaz 94 Standaard stuurbekrachtigingspomp
Het beste is om het te ruilen voor een gebruikte of nieuwe, want reparaties aan dit onderdeel zijn altijd ingewikkeld en pakken niet altijd zo uit als u zou willen, zelfs als u er alle zorg en moeite in steekt. Als het strijkijzer gewoon niet wil, wil het gewoon niet en niets meer. In Chili kost het om het te ruilen ongeveer 20 duizend Chileense pesos, ik weet niet hoeveel het in uw valuta zal zijn, succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29914 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Topaz 94 Standaard stuurbekrachtigingspomp
Goedemorgen, bedankt voor je opmerkingen en informatie. Ik moet even kijken hoeveel dat bedrag in Mexicaanse pesos is.

Ik ga er in plaats daarvan een nieuwe kopen.

Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29915 door handmatig-mechanisch
En Kikemec, ik ga even de prijs checken, want die 20.000 Chileense pesos, zeg maar, de arbeidskosten, nou, ik koop liever een andere auto hier. Voor dat bedrag verkopen ze in Mty, NL,

waar het duurder is om een auto te bezitten, in Chili of in Mty, NL, Mexico.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29941 door handmatig-mechanisch
Hahaha, dat is hier niet veel geld, 20 duizend pesos, 535.464 MXN, dat bedrag is in Mexicaanse pesos, maar niet in Chili, een auto is niet duur.