Zoek MDM

Bulletin

Ik heb het koppel nodig voor de Cherokee diesel 3 cilinderkop.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29668 door handmatig-mechanisch
Ik heb dringend de cilinderkop van de Jeep New Grand Cherokee 3.1 Diesel uit 2003 nodig om deze vast te draaien of aan te draaien. Deze motor heeft 5 cilinderkoppen met één pakking. Ik had de informatie, maar ik ben die kwijt. Elke bout heeft een andere druk in ponden, maar de bout draait dan een tijdje en sommige bouten hebben een hogere of lagere druk.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29669 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb het koppel nodig voor de Cherokee diesel 3 cilinderkop.
Hoi, ik heb hem, maar ik kan hem niet naar je toesturen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29670 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb het koppel nodig voor de Cherokee diesel 3 cilinderkop.
ER ZIJN 10 FASEN, IN DE EERSTE SLAAN JE ALLE M14'S EN DE M12'S VAST, JE SLAAT ZE OVER, IN DE TWEEDE EN NET ALS DE DERDE VERHOOG JE DE M14 MET 70º + 70º. IN DE VIERDE FASE RAAK JE DE M12 AAN EN GEEFT JE 30 NM, IN DE VIJFDE GEEF JE 85º + ALLEEN AAN DE M12. JE BEGINT ETC. IN DE ACHTSTE, ALS DEZE KOUD ZIJN, MAAK JE DE M14 180º LOS EN DRAAIT ZE WEER VAST TOT 30 NM, ÉÉN VOOR ÉÉN (PAS OP DAT JE ZE NIET ALLEMAAL LOS DRAAIT). IN DE NEGENDE DRAAI JE VAST TOT 130º + IN VOLGORDE. EN OM AF TE SLUITEN, CONTROLEER OF DE M12'S 90 NM HEBBEN. ALS JE ZE NIET GEEFT, HEB ZE DAN ALTIJD LOSGEMAAKT.... IK HOOP DAT HET JE HELPT. GROETEN

VIC

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29671 door handmatig-mechanisch
DEZE ZIET ER BETER UIT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29770 door handmatig-mechanisch
Bedankt, mijn vriend, toen ik het las, herinnerde ik het me. Het is wat ik ooit had opgeschreven en ik ben het kwijtgeraakt... Perfect, we hebben het de door jou aangegeven draaimoment gegeven en het werkt prima. Bedankt, je hebt me enorm geholpen, want dealers zijn erg terughoudend om deze informatie te verstrekken.