Zoek MDM

Bulletin

Hoe de BMW320D-computer te resetten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29662 door handmatig-mechanisch
Hoe de computer van de BMW320D te resetten Geplaatst door manual-mecanica
Kan iemand mij helpen de computer van mijn BMW 320D te resetten om de SERVICE-melding, zoals een olieverversing, te verwijderen?
Bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29665 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe de BMW320D-computer te resetten
Er zijn verschillende manieren om de auto te resetten. De eenvoudigste manier, als de auto er een heeft, is door op een paar knoppen te drukken die door de boordcomputer worden aangestuurd, maar dit hangt af van de fabrikant... informeer u goed. De tweede optie is om een ​​laptop te kopen met software zoals: Autodata of Mitchell and Demand 5.8. Ik raad de laatste aan omdat deze completer is (te verkrijgen via: w3.gratisprogramas.org). Ik weet dat deze optie ingewikkeld lijkt, want naast de laptop heeft u een OBD-connector met USB nodig (wat niets meer is dan een kabel die van de pc naar de auto wordt verbonden). Deze kunt u krijgen als u een vriend heeft die een monteur heeft en er een voor u koopt.

IK HOOP DAT IK U HEB GEHOLPEN...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29679 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe de BMW320D-computer te resetten
Hartelijk dank, ik zie nu dat er twee typen connectoren zijn: OBD en OBD2, en dat er ook een printplaat gemaakt moet worden die als converter kan dienen www.bmwfaq.com/f102/fabricacion-del-interfaz-bmw-obd2-51095/ . Ik zal eens kijken wat ik kan doen.