Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Meriva brandstofpomp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29642 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Meriva Brandstofpomp Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik wil de elektrische brandstofpomp van een Chevrolet Meriva uit 2006 vervangen, maar ik heb er geen flauw benul van hoe ik dat moet doen. Ik weet al hoe ik de in- en uitlaatslangen (die een connector hebben) en de elektrische connector moet verwijderen. Ik krijg de klem er niet af, die zit op een lastige plek, en het type aansluiting voor sommige gereedschappen is niet duidelijk zichtbaar. Ik heb een paar dingen geprobeerd, maar het is lastig voor mij. Het zou makkelijk moeten zijn, maar als je niet weet hoe het moet of langzaam bent... Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 5 maanden geleden #52032 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een monteurshandleiding over het onderwerp van de brandstofpomp van de Chevrolet Meriva
Dezelfde vraag, hetzelfde probleem met de klem...

josvil schreef: Ik wil de elektrische brandstofpomp van een Chevrolet Meriva uit 2006 vervangen en ik heb er ook geen flauw benul van hoe ik dat moet doen. Ik weet al hoe ik de in- en uitlaatslangen (die een connector hebben) en de elektrische connector moet verwijderen. Ik kan de klem niet verwijderen omdat deze op een ingewikkelde plek zit en het type aansluiting voor sommige gereedschappen niet duidelijk wordt weergegeven. Ik heb een paar dingen geprobeerd, maar het is ingewikkeld voor mij. Het zou makkelijk moeten zijn, maar als je niet weet hoe of langzaam bent... Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 5 maanden geleden #52035 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een monteurshandleiding over het onderwerp van de brandstofpomp van de Chevrolet Meriva
Hallo vriend, kijk, om een pomp te demonteren heb je gereedschap nodig om de connectoren los te maken. Wees voorzichtig, anders kun je ze breken. Groeten.