Zoek MDM

Bulletin

Dakota model 91 machine heeft geen vonk 3.9 v6

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29622 door handmatig-mechanisch
Dakota model 91 machine 3.9 v6 heeft geen vonk Geplaatst door manual-mecanica
Prettige kerstdagen aan iedereen op het forum. Ik heb een groot probleem. Ik heb een Dakota uit '91, een 3.9 V6-motor. Hij start niet, hij vonkt niet. Ik heb het hallsysteem, de bobine, het distributiedeksel, de bougiekabels, de rotor en de borstel al vervangen. Ik heb ook de kabelboom gecontroleerd en die geeft doorverbinding op alle leidingen. Ik heb de computer vervangen en ik heb nog steeds hetzelfde probleem: geen vonk. Ik heb ook drie relais en alle zekeringen vervangen.:( Deze truck maakt me nu al gek. Ik accepteer alle suggesties die u me kunt sturen. Ik heb dit allemaal al gecontroleerd met een schema. Help me alstublieft, ik zou het zeer op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29647 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Dakota model 91 machine 3.9 v6 heeft geen vonk
B) Verander de automaat, mijn vriend, de automaat is verbonden met de spoel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29776 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Dakota model 91 machine 3.9 v6 heeft geen vonk
Hallo Matias, sorry, waar zit de automaat in de versnelling of zie ik een andere automaat over het hoofd? Kunt u dit voor me tekenen? Ik heb al een vonk gevonden met de grijze en oranje kabels en ik heb de vonk geopend, maar nu verdeel ik hem niet met de verdeler en produceert hij geen vonk. Ik heb al een ander hallsysteem gekocht en dat blijft hetzelfde zonder verdeler.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29793 door handmatig-mechanisch
Heeft die Dakota een ontstekingsmodule?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29821 door handmatig-mechanisch
Gelukkig nieuwjaar kikemec, hij heeft geen module, de Dakota ook niet, hij heeft geen volgsignaalsensor, geen nokkenassensor, geen klopsensor. Wat zie ik nog meer over het hoofd bij het activeren van de grijze en oranje draden? Hij vonkt wel, maar ik heb de verdeler geplaatst en hij reproduceert het niet.:( Hiervoor heb ik al een ander hallsysteem gekocht en het blijft werken zonder het te reproduceren. Hiervoor heb ik in de zekeringkast ontdekt dat er een relais ontbreekt dat is ontworpen (tijdvertraging). Heeft dit te maken met de vonk? Deze Dakota is Amerikaans.