Zoek MDM

Bulletin

Brandstofprobleem met Toyota Land Cruiser

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2953 door handmatig-mechanisch
Brandstofprobleem met Toyota Land Cruiser Geplaatst door manual-mecanica
HALLO VRIENDEN FORUMS
Ik ben nieuw op het forum en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn kennis van mechanica is erg beperkt :huh: \"Laat het me even uitleggen\"

Mijn probleem is het volgende.
Ik heb een Toyota Land Cruiser V8 4700 cc bestelwagen.
Ik weet dat het een grote motor is en veel brandstof verbruikt.

Mijn vraag is: wat moet ik doen om het brandstofverbruik te verminderen en welk onderhoud moet ik uitvoeren om altijd een lager benzineverbruik te hebben? Of moet ik een product of accessoire toevoegen?

Een vriend vertelde me dat ik een turbo moest plaatsen om het benzineverbruik te verminderen, omdat die meer lucht dan benzine zou aanzuigen. Klopt dat?

Help me alsjeblieft, ik zou je dankbaar zijn :laugh:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2961 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Brandstofprobleem met Toyota Land Cruiser
Hé, goedeavond, alleen al het feit dat het een 4700 is, geeft aan dat het verbruik hoog is. Daarna, als de auto de originele turbo heeft, kun je ook de opening van de westklep aanpassen om meer vermogen te krijgen. Controleer ook het originele verbruik zoals voorgeschreven door de fabrikant. Hoeveel kilometer heeft de auto gereden en hoe oud zijn de bougies? Daarna kunnen additieven het verbruik iets verbeteren, maar niet veel. Groeten, Alfredo.B)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.