Zoek MDM

Bulletin

Toyota Hilux 98, lijkt te starten en te sterven

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29516 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb hulp nodig met deze Toyota Hilux pick-uptruck uit 1998.
Ik heb hem volledig nagekeken, ik heb een scan gedaan en daaruit bleek dat er een zekering is doorgebrand, omdat de computer geen stroom krijgt en niets leest, zelfs niet de accuspanning. De handleiding die ik heb is in het Engels en ik spreek nauwelijks Spaans.
Ik denk dat het de computer zou kunnen zijn, maar hoe controleer ik dat?
Want als ik de sleutel omdraai en het lijkt alsof hij gaat starten, laat ik de sleutel los en hij stopt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29517 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Hilux 98, hoe start en slaat hij af?
Oké, ik snap niet wat je daarmee bedoelt. Hij gaat kapot als de scanner aangeeft dat het een zekering is, zoals op de ouderwetse manier, en je controleert ze één voor één. En als die kapot was, zou de computer geen verbinding met de scanner hebben. Het zou een defect aan de bobine of zoiets kunnen zijn, of aan de bougies, want ik neem aan
dat die wel werken. Haha, succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29518 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Hilux 98, hoe start en slaat hij af?
Hallo vriend, voor zover ik weet, lijkt het erop dat de motor bij de eerste paar omwentelingen van de motor gaat starten. Dat betekent dat hij waarschijnlijk een paar tienden van een seconde goed werkt, alsof hij wil starten. Dat, mijn vriend, is volgens mij voor je ontcijferd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29553 door handmatig-mechanisch
HALLO, IK WAARDEER DE BEGELEIDING ECHT EN IK ZAL JE VERTELLEN:
DAT ER EEN KABEL WAS DOORGESNEDEN IN ÉÉN VAN DE 4 KABELS DIE NAAR ÉÉN VAN DE TWEE BOBINES VAN DE HILUX GING. ALLEEN DOOR DE SPANNINGEN DIE NAAR DE BOBINES GINGEN TE VERGELIJKEN, HEB IK HET GEVONDEN (MET HET GEGEVEN CONTACT) EN IN VERBAND MET DE SCANNER HEEFT HET NIET DE UPDATE DIE NODIG IS OM EEN TOYOTA HILUX TE DIAGNOSE.

DANKBAAR . VEEL SUCCES