Zoek MDM

Bulletin

waarschuwingslampje voor zelfdiagnose van de motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #29502 door handmatig-mechanisch
Waarschuwingslampje voor zelfdiagnose van
Hallo, het lampje van de zelfdiagnose van de motor, in het midden van het dashboard, gaat soms branden. Dat gebeurt al sinds ik er CNG in heb gegooid, en het brandt niet continu. Het duurt een seconde en gaat dan weer uit. Ik weet niet wat het kan zijn. Bedankt voor uw tijd.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #29507 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Waarschuwingslampje zelfdiagnose motor
Als de ontstekingstijd zo kort is en er geen storing optreedt, kan dit te wijten zijn aan een slecht contact tussen een van de sensoren of een kleine snede in het dashboard zelf.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #29539 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Waarschuwingslampje zelfdiagnose motor
:) Bedankt, ik heb de injectorkabels vastgezet en olie bijgevuld, maar tot nu toe slaat hij nog steeds niet aan. Er moet een contact zijn geweest, bedankt voor de ondersteuning!!!!!!!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #29540 door handmatig-mechanisch
Het gele CHECK ENGINE-lampje voor de Peugeot geeft aan dat er een storing is of was in een van de systemen van de motor (injectie, ontsteking, inlaat), maar het gaat ook branden wanneer het mechanische gedeelte van de motor lichte schade heeft opgelopen die zich mogelijk begint te vormen. Aangezien uw voertuig is aangepast om op gas te rijden, is het duidelijk dat alle motoren zonder uitzondering de neiging hebben om op deze brandstof warmer te werken dan normaal (+90). Als dat zo is, kan deze factor de ontsteking beïnvloeden door zelfontploffing. Het kan ook zijn dat het koelsysteem niet optimaal werkt. Ik help u graag verder en zie uw reactie met genoegen tegemoet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #29567 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor de informatie, alles werkt nu prima. Het zou aan de temperatuur kunnen liggen. Ik had een waterlek in een verwarmingsslang. Fijne feestdagen allemaal!