Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Aveo, hij accelereert vanzelf

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29369 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, mijn auto accelereert vanzelf. Ik heb de IAC-klep al vervangen en het gasklephuis schoongemaakt, maar het is nog steeds hetzelfde. Ik zou graag jullie hulp willen en als iemand de werkplaatshandleiding heeft en deze kan uploaden, zou ik dat zeer op prijs stellen. Bij voorbaat dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29373 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Aveo, hij accelereert vanzelf
Hoi Victor, vraag: Draait hij te snel? Of lijkt het alsof de motor koud is? Zo ja, heb je geprobeerd de temperatuursensor te vervangen? Controleer eerst of er weerstand in ohm zit. Ik heb de handleiding niet, maar er is een programma genaamd (Autodata). Ik probeer het te krijgen, maar ik heb het nog niet. Als je het krijgt, kan het nuttig zijn, want het geeft relevante gegevens weer.

Veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29378 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Aveo, hij accelereert vanzelf
Kijk, de auto accelereert bij normale bedrijfstemperatuur als ik in een bocht stop. Als ik hem in een versnelling zet, zakt hij naar beneden. Er is geen storing op het paneel te zien. Als ik de koppeling intrap, is het merkbaarder. En nu heb ik het gasklephuis weer gedemonteerd en ik vond de slang die het luchtfilter met het gasklephuis verbindt kapot. Ik weet niet of dit invloed heeft. Waar zit de temperatuursensor? Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29386 door handmatig-mechanisch
Maakt het uit of er een flowmeter voor de luchtinlaat zit? Zo niet, dan heeft het geen enkel effect. Zit er een bedrade versneller in of is deze elektronisch?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29413 door handmatig-mechanisch
Het heeft een touw om te versnellen, bedankt