Zoek MDM

Bulletin

de motor wordt zwaar bij het proberen te starten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29163 door handmatig-mechanisch
De motor wordt zwaar bij het starten. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo kameraden, nadat ik een tijdje in mijn
Oldsmobile Cutlas Supreme 3.1 V6 uit 1996 heb gereden, wordt de motor heel zwaar als ik hem uitzet en probeer de motor opnieuw te starten. Het lijkt alsof hij wil blokkeren. Soms duurt het lang om te starten. Wat ik dan doe, is hem een tijdje laten staan en dan start hij weer alsof er niets is gebeurd. Ik heb de krukassensor, de distributieriem en de startmotor al vervangen. Ik weet niet wat het zou kunnen zijn. Ik vraag jullie om hulp om me te vertellen wat het zou kunnen zijn. Bij voorbaat dank. Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29164 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: De motor wordt zwaar bij het starten
Goedemorgen, dat is me al eerder overkomen en meestal is het de vonk die net iets te vroeg overslaat. Probeer het een andere keer.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29180 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: De motor wordt zwaar bij het starten
Kunt u het probleem beter uitleggen? Uit uw woorden kan het de accu zijn, of de dynamo die niet goed of te veel laadt, of zelfs beschadigde kabels. Weet u hoe ik de lading van de dynamo kan controleren?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29188 door handmatig-mechanisch
Hallo techneuten, een vraag over de ontsteking van het voertuig, met of zonder verdeler. Er is een probleem bij sommige Chevrolet-motoren waarbij de verdelerpen losraakt, waardoor de motor soms moeilijk start als hij warm is, alsof de accu leeg is. De motor start slecht, omdat de rotor door traagheid naar voren beweegt. En wanneer u probeert te starten, gebeurt er wat er met u gebeurt: de motor probeert snel aan en uit te gaan. Als hij überhaupt aanslaat, controleer dat dan. Laat ons eventuele details weten. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29191 door handmatig-mechanisch
Hallo, wolfi77, de auto heeft geen verdeler, het is een bobineverdeler. Ik voeg een foto van de motor bij. Groeten.