Zoek MDM

Bulletin

temperatuurprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2972 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: temperatuurprobleem
Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik heb een Subaru Legacy uit 1992 en ik moest hem wassen omdat de verwarmingsbuis kapot was (de buis die van onder naar voren komt). Ik heb hem zo gelaten, zelfs met het kleine buisje dat naar de carburateur gaat, maar ik heb een probleem als ik hem aanzet: er spuit water uit de radiator en soms stroomt het water niet door de kachel, omdat er koude lucht wordt geblazen als ik hem aanzet. Soms
denk ik dat de radiator verstopt is. Wat denk je dat het zou kunnen zijn? Bedankt, ik vind deze pagina geweldig voor ons gekken.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2975 door handmatig-mechanisch
Nee, de ventilator wordt niet geactiveerd, omdat de auto's een klep hebben die de dynamo heet. Deze klep activeert de compressor en er is gas en start de ventilator wanneer de hoge druk in de leiding stijgt. Er zijn auto's die de hele tijd aan blijven staan, omdat de hoge druk constant is of moet zijn. Het is normaal dat de temperatuur een beetje daalt, de luchtstroom is constant.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2976 door handmatig-mechanisch
Als je de radiator van de verwarming verwijdert, welke warme lucht wil je dan laten ontsnappen en hoe zit het met het water? Kijk bij welke temperatuur de motorventilator start.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3060 door handmatig-mechanisch
Stuur je radiator op voor onderhoud en controleer de thermostaat. Hij laat waarschijnlijk geen water door zoals het hoort. Als het probleem aanhoudt, controleer dan of je pomp de juiste druk levert. Maar afgaande op wat je zegt over het terugsturen van de druk, denk ik dat het mogelijk moet zijn met het onderhoud en het vervangen van de thermostaat. Oké, laat me weten wat er is gebeurd.