Zoek MDM

Bulletin

temperatuurprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2906 door handmatig-mechanisch
Temperatuurprobleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een Nissan Sentra 2 uit 1996 met iets heel vreemds. Als ik hem start, gaat de Tº-indicator normaal omhoog, maar als ik ga rijden, zakt de Tº-indicator te ver (hij zakt helemaal). Er zijn me veel dingen verteld over wat het zou kunnen zijn, maar ik weet niet wat ik moet geloven. Als iemand me kan helpen, zou dat zeer op prijs worden gesteld.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2929 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: temperatuurprobleem
HALLO GOEDEALUNG ALS IK ME NIET VERGEET HEEFT JE AUTO GEEN THERMOTISCHE KLEP, DIE ERVOOR ZORGT DAT DE AUTO DE TEMPERATUUR VERHOOGT TIJDENS HET RIJDEN. DE WIND DIE HIJ ONTVANGT, ZORGT ERVOOR DAT DE TEMPERATUUR VAN DE RADIATOR VERLAAGT. IK HOOP DAT IK JE HEB GEHOLPEN, KNUFFELS

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2947 door handmatig-mechanisch
De thermostaat staat open en doet zijn werk niet om de temperatuur in de motor constant te houden. En als je in de file staat, wat is dan de oorzaak? Laat het me weten. Groeten, Alf.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2968 door handmatig-mechanisch
In jouw geval zou het goed zijn als je kon aangeven of er water wordt verbruikt. In nog ergere gevallen komt het water in de motor terecht.

Ik heb een vraag. In mijn geval, met een 1.4 benzine Seat 97, staat de temperatuurmeter maar halverwege. Als ik de airconditioning aanzet, blijft de ventilator constant draaien. De temperatuur daalt iets, maar niet veel. De klep is goed en het systeem is schoon. De thermostaat gaat open, maar waarom is het warmer?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2971 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik heb een Subaru Legacy uit 1992 en ik moest hem wassen omdat de verwarmingsbuis kapot was (de buis die van onder naar voren komt). Ik heb hem zo gelaten, zelfs met het kleine buisje dat naar de carburateur gaat, maar ik heb een probleem als ik hem aanzet: er spuit water uit de radiator en soms stroomt het water niet door de kachel, omdat er koude lucht wordt geblazen als ik hem aanzet. Soms
denk ik dat de radiator verstopt is. Wat denk je dat het zou kunnen zijn? Bedankt, ik vind deze pagina geweldig voor ons gekken.