Goedemorgen, ik wil u bedanken voor de mogelijkheid om deel te nemen aan uw forum, want het is erg nuttig. Mijn probleem is het volgende: elke keer dat ik 's ochtends mijn auto start, accelereert hij flink naarmate de minuten verstrijken. De acceleratie neemt af, maar hij blijft erg trillen. Als hij al loopt en ik ergens aankom, en ik vertrek en probeer hem opnieuw te starten, start hij wel, maar slaat hij af. Ik moet hem opnieuw starten, maar hij slaat niet af, maar de motor blijft trillen. 15 dagen geleden heb ik de olie, bougies, bedrading en het luchtfilter vervangen en de IAC-klep schoongemaakt. Toen ik hem startte, trad de acceleratie op die ik noemde en voelde de motor stabieler aan, maar op de derde dag begon de motor weer aan te voelen alsof er niets aan gedaan was. Ik hoop dat iemand dit al eens heeft meegemaakt en me kan helpen door me te vertellen waar de fout mogelijk zit, want bij monteurs weet je het nooit en vaak laten ze ze gewoon zitten, dat wil zeggen, ze krijgen een flinke som geld.
Heel erg bedankt.