Zoek MDM

Bulletin

Ik weet niet wat er is gebeurd, de bougies zijn nat geworden van de benzine

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2962 door handmatig-mechanisch
Heb je een alarm- of stroomonderbrekersysteem? Die motor, die een apart relais of spoelen voor elke bougie heeft, zou de stroom naar de spoelen kunnen onderbreken. Groeten, AlfB)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2982 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor de kortsluiting. Eerlijk gezegd weet ik niet of er een alarm of kortsluiting was, maar ik ga dat controleren. Ik had het niet gedaan, want het is duidelijk dat er geen kortsluiting was. Wat er wel is, zijn verschillende draden met een jumper, waaronder één waar een relais op zit, die is met een jumper verbonden. Als ik hem verwijder en het relais er weer op zet, schakelt hij niet uit. Nou, ik ga dat onderzoeken, bedankt voor je tijd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3030 door handmatig-mechanisch
Hé, wat is er toch met al die stilte? Laat ons weten wat je doet, zodat we je kunnen blijven helpen als je wilt. Maar als je het ons niet laat weten, kunnen we niets doen, want jij bent degene met de auto. Groeten, Alf.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3033 door handmatig-mechanisch
Ik hoop dat u de stilte vergeeft, maar afgezien van de auto's die niet goed werken, heb ik thuis een probleem met een van mijn dochters. De waarheid is dat het veel van mijn tijd in beslag neemt en de tijd die ik nog over heb, steek ik in de Jetta. Zoals ik al zei, die doet het niet, maar hij start wel en brengt me erheen en weer heen, maar de pick-up start niet. Trouwens, met de Jetta heb ik een andere suggestie geprobeerd die een vriend van mij had gekregen om zijn auto te repareren en het werkte min of meer. De Jetta rijdt beter. Daarom ben ik nog niet op deze pagina gekomen, omdat ik nog maar weinig tijd heb om me met het probleem van mijn dochter bezig te houden. Maar op duizend-en-één manieren bied ik mijn excuses aan dat ik niet meer met u heb gecommuniceerd. Ik dank u voor uw begrip tot later en veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3034 door handmatig-mechanisch
Ik sta tot uw dienst waar ik u ook kan helpen. Groeten en ik hoop dat u al uw problemen oplost. - Alf