Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Accent verliest vermogen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28511 door handmatig-mechanisch
Hyundai Accent verliest vermogen Gepubliceerd door manual-mecanica
:( Hallo vrienden, ik heb een Hyundai Accent van 98 inch. Ik heb het dashboard uit elkaar gehaald om het lampje te controleren dat "geen benzine" aangeeft. De volgende dag valt de motor uit en begint de KLM-meter te trillen. Mijn vraag is: is er een sensor verplaatst toen ik het dashboard uit elkaar haalde? Zou het dashboard een sensor hebben beïnvloed of zou het iets anders kunnen zijn? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28539 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Accent verliest vermogen
Er zijn geen sensoren op het dashboard geïnstalleerd, maar wel een kabel voor de snelheidsmeter of toerenteller. Als deze verkeerd is geïnstalleerd, veroorzaakt dit deze fout. Soms geeft deze kabel informatie door aan het dashboard en nemen de computers dit signaal van Ally over, maar dit komt zelden voor. Demonteer het dashboard en controleer of het goed is aangesloten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28557 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Accent verliest vermogen
Ik heb gedaan wat je me vertelde, Kikemec. Ik heb het gecontroleerd, maar weet je, als hij ongeveer 60 km/u aangeeft, denk ik dat ik meer kilometers rijd dan de snelheidsmeter aangeeft. Wat kan ik doen om hem te kalibreren?
Bedankt voor je informatie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28617 door handmatig-mechanisch
Probeer nog iets anders om twijfels weg te nemen. Vertel het aan een vriend die 60 kilometer naast of voor je rijdt, en doe hetzelfde met je auto. Je geeft hem de kilometerteller. Als de kilometerteller dan niet klopt, kunnen de meeste niet gekalibreerd worden, omdat dit gebeurt met een soort voorgespannen veer, en die kan niet gekalibreerd worden. Maar probeer hem er eens uit te halen en te bekijken, misschien is het maar een klein detail. Haaaaaaaaaaaaa, nog iets anders: controleer de kabel. Dezelfde die naar het dashboard gaat, maar dan aan het andere uiteinde, degene die naar de box gaat. Misschien is het andere uiteinde het probleem.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28642 door handmatig-mechanisch
Ik ga doen wat je zegt, dat is een heel goed idee. Zodra ik nieuws heb, zal ik het je vertellen...