Zoek MDM

Bulletin

Voyager 89 sluit na een tijdje de gastoevoer af

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2821 door handmatig-mechanisch
Kan iemand me helpen met mijn Voyager uit 1989? Na een tijdje valt de brandstof uit en duurt het lang voordat hij weer start. Het duurde zelfs twee dagen voordat hij startte. Ik heb de bobine en bougiekabels al vervangen. Ik heb een paar jaar geleden ook de brandstofpomp vervangen. Wat kan ik nog meer doen om hem soepel te laten lopen? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2822 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Voyager 89 brandstoftoevoer valt na een tijdje uit
Kijk eens naar mijn goede jfps, dat geld uitgeven om het uitgeven is een beetje koppig, controleer eerst stap voor stap of het niet heet is, het relais zit aan de accukant (denk ik) en als dat niet zo is, controleer het dan met een multimeter, dan kan het gedaan worden als dat niet zo is verwijder het brandstoffilter als er geen druk is open de schakelaar om te zien of er benzine doorheen gaat en zo ja, welke druk heeft de brandstofpomp als die niet passeert zoek dan de aansluiting van de pomp die aan het chassis vastzit en zet die er direct op als het niet goed werkt dat is wat mij in de mijne is overkomen en het is hetzelfde en het was alleen het relais ik hoop dat ik op de een of andere manier kan helpen veel succes schrijf om erachter te komen wat ik had DOEI.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2823 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Voyager 89 brandstoftoevoer valt na een tijdje uit
Ik waardeer je mening. Zoals je al zei, ik heb het brandstoffilter al gecontroleerd en inderdaad, er stroomt brandstof, maar ik weet niet zeker wat de druk zou moeten zijn. Nu moet ik het relais controleren om te zien of het oververhit raakt of wat er mis mee is. Als je me verdere instructies kunt geven, zijn ze welkom om me te helpen mijn probleem op te lossen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2832 door handmatig-mechanisch
Hallo. Ik las dat u de brandstofpomp al hebt vervangen. Zoek eerst het elektrische schema van de brandstofpomp op internet en identificeer de voedingsspanning en de massa van de pomp. Controleer met een voltmeter of een testlampje of er spanning beschikbaar is bij het starten van de motor. Probeer de motor te starten. Als er geen spanning beschikbaar is, controleer dan een reeks zekeringen en relais die in het elektrische schema worden beschreven. Als er wel spanning beschikbaar is, gebruik dan een benzinedrukmeter die is aangesloten op de injectorrail en controleer of de druk hoger is dan 30 psi. Dit om te controleren of de pomp werkt en voldoende druk kan genereren zodat de injector de brandstof kan verspuiten.

Ik hoop dat het nuttig is.

Mexico, 18 april 2008

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2838 door handmatig-mechanisch
Hallo, zoals u al zei, zijn de brandstofpomp, druk en spanning gecontroleerd en alles is in orde. Ik heb de PCV-klep gecontroleerd en een kapotte slang gevonden, dus die heb ik vervangen. Het probleem blijft bestaan. Ik weet niet of er een manier is om te controleren of de PCV-klep werkt, aangezien ik de truck niet kan starten. Zou dit de oorzaak van de storing kunnen zijn? Het zou kunnen dat de klep plotseling stopt met werken, waardoor de motor afslaat. Ik kijk uit naar uw reactie. Dank u wel.