Zoek MDM

Bulletin

Citroen xara picaso 1.8 16 v benzine corr distrib

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27943 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Citroen Xara Picasso 1.8 16 V benzine, gedistribueerd
Bedankt voor je antwoord. De waarheid is dat ik het inderdaad ingewikkeld vind. Ik ga proberen een monteur te vinden die me kan helpen met de reparatie. Bedankt voor je hulp. Het punt is dat ik verbaasd was dat je me vertelde dat ik de cilinderkop en kleppen moest vervangen, en dat zonder de motor te openen. Daarom betwijfel ik of het waar is. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27951 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Citroen Xara Picasso 1.8 16 V benzine, gedistribueerd
Als je een vriend hebt die monteur is en het rondsel op de krukaspoelie zorgvuldig kan controleren, dan is er een Citroën Exara die geen sleutel in het rondsel heeft. Het wordt dus alleen met de poelie ingedrukt en bij het loslaten gaat de sleutel verloren. Heb je nog vragen? Ik zal kijken hoe ik je de distributieriem kan geven.
Kijk, ik kom uit Santiago. Ik heb het slot voor de krukas, mocht er geen sleutel in zitten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27974 door handmatig-mechanisch
Vriend, zou je me je e-mailadres kunnen sturen zodat ik je de twee riemmaten kan geven? Sommige moeten voor jouw auto zijn, mocht je ze nog nodig hebben.