Het begon allemaal toen ik de afstelling deed, of hoe je het ook wilt noemen. Ik heb de bougies, het luchtfilter, het brandstoffilter, het oliefilter, de rotor, de verdelerkap vervangen, het plenium en de keel schoongemaakt en de inlaatpakkingen in het algemeen vervangen, het plenium, de keel, Maniful Ha en ook de bougiekabels die er trouwens in stukken uitkwamen. Bovendien zat er een stukje metaal in de bobinekabel, natuurlijk heb ik die er later uitgehaald, maar als ik hem koud start, lijkt het alsof hij stikt. Hij maakt een heel lelijk gorgelend geluid en als ik accelereer, wil hij stoppen. Ik moet de acceleratie meten. Nu vullen de bougies zich met roet. Hij geeft zwarte en witte rook af, vooral 's ochtends als ik hem start om op te warmen op weg naar mijn werk, ongeacht de snelheid. Alsof ik plotseling het gevoel heb dat hij stikt en hij verbruikt veel benzine en motorolie. Het is meer dat de olie zich met benzine vult en ik vervang hem elke maand of drie weken, want hij wordt zwart en verdunt de waarheid. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik hoop dat iemand me een tip geeft, ik waardeer het ten zeerste. mijn hart, dank u wel.