Zoek MDM

Bulletin

Hallo allemaal, ik heb problemen met mijn Jeta 95

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2787 door handmatig-mechanisch
Het begon allemaal toen ik de afstelling deed, of hoe je het ook wilt noemen. Ik heb de bougies, het luchtfilter, het brandstoffilter, het oliefilter, de rotor, de verdelerkap vervangen, het plenium en de keel schoongemaakt en de inlaatpakkingen in het algemeen vervangen, het plenium, de keel, Maniful Ha en ook de bougiekabels die er trouwens in stukken uitkwamen. Bovendien zat er een stukje metaal in de bobinekabel, natuurlijk heb ik die er later uitgehaald, maar als ik hem koud start, lijkt het alsof hij stikt. Hij maakt een heel lelijk gorgelend geluid en als ik accelereer, wil hij stoppen. Ik moet de acceleratie meten. Nu vullen de bougies zich met roet. Hij geeft zwarte en witte rook af, vooral 's ochtends als ik hem start om op te warmen op weg naar mijn werk, ongeacht de snelheid. Alsof ik plotseling het gevoel heb dat hij stikt en hij verbruikt veel benzine en motorolie. Het is meer dat de olie zich met benzine vult en ik vervang hem elke maand of drie weken, want hij wordt zwart en verdunt de waarheid. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik hoop dat iemand me een tip geeft, ik waardeer het ten zeerste. mijn hart, dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden - 17 jaar en 3 maanden geleden #2891 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hallo allemaal, ik heb problemen met mijn 95 jeta
Je carburateur lekt brandstof omdat de wijzer van de brandstofmeter niet sluit, of je hebt een probleem met de brandstofsproeiers van de carburateur (bijvoorbeeld: er komt geen lucht in de meng-emulsiebuis en er komt alleen benzine uit).

Omdat ik je auto niet via de computer kan zien, kun je het beste naar een garage gaan of advies inwinnen bij iemand die er verstand van heeft om de carburateur opnieuw af te stellen.

Met vriendelijke groet.
Laatst bewerkt: 17 jaar 3 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2901 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hallo allemaal, ik heb problemen met mijn 95 jeta
Megabeat_1 bedankt voor je suggestie, maar ik was een beetje verbaasd omdat de Jetta uit 1995 volledige ontsteking heeft en je hebt me verteld over de carburateur. De waarheid is dat ik je graag de theorie over het falen zou willen uitleggen. Heel erg bedankt, veel succes. DAG.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2903 door handmatig-mechanisch
de rook en de storing verdwijnen nadat de rook is opgewarmd of blijft hangen. Welke kleur heeft de rook?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2904 door handmatig-mechanisch
Lincoln, bedankt dat je me wat van je kostbare tijd hebt gegeven. Kijk, de rook is zwart, maar er komt ook witte rook uit. Na dertig seconden verdwijnt de storing. Maar nadat je een tijdje in de auto hebt gereden, begint hij bij stoplichten te ratelen. Nou ja, niet overal. Soms gebeurt het dat er niets misgaat, maar er zijn ook momenten dat ik moet accelereren omdat het lijkt alsof de auto overstroomt en niet wil starten. Het duurt ongeveer vijf seconden voordat de storing weer normaal is. Toen realiseerde ik me dat er witte rook uit de auto komt als hij gaat rijden en dat die rook meteen verdwijnt. Ik hoop dat dit je helpt, want ik weet van tevoren niet wat ik moet doen. Heel erg bedankt voor alles. Succes.