Zoek MDM

Bulletin

problemen met land rover discovery 4.0L 1998

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27842 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, ik heb hulp nodig met mijn Land Rover. Als ik hem start, gaat het toerental omhoog naar 3 en dan niet meer omlaag. Het is geregeld en er verandert niets. Zou het een luchtinlaat, een slang of sensoren kunnen zijn? Wat zou het kunnen zijn? Bij voorbaat dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27851 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de Land Rover Discovery 4.0L uit 1998
Heb je het stationair toerentalventiel gecontroleerd? Of een vacuümslang, of een vacuüm dat je niet hebt gedetecteerd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27857 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de Land Rover Discovery 4.0L uit 1998
Controleer de stationairloopklep en de TPMS-sensor om te zien of er ergens lucht wordt aangezogen.
Een eenvoudige manier om te weten of er lucht wordt aangezogen, is door je handpalm op de keel te leggen waar de vlinderklep zit. Plaats je hand daar en stop de auto. Het is de stationairloopklep die vastzit en niet reageert. Als hij blijft draaien, zuigt hij lucht aan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27888 door handmatig-mechanisch
Maak de stationairregelaar en het inlaatlichaam schoon, controleer de bases en controleer de temperatuursensor die ook het toerental verhoogt. Ik heb nog een vraag: is uw voertuig op benzine of petroleum?