Zoek MDM

Bulletin

GOL AB9 STARTER EZELSMODEL 96

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 dagen geleden #27632 door handmatig-mechanisch
GOL AB9 STARTER EZELS MODEL 96 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik heb een probleem met de startmotor van mijn Gol, een AB9, model 96. Ik ben nu vier keer bij de elektricien geweest en hij verandert steeds iets. Hij vervangt de bobine, de velden, de koolborstels, en steeds gebeurt hetzelfde: als hij warm is, start hij niet. Ik heb het werkplaatshandboek van de Gol, maar daar staat niets in. Hij vertelde me dat er een hulprelais tussen de contactsleutel en de startmotor zit, en dat dat soms door de hitte opengaat. Als iemand weet waar dat relais op de startmotor zit, stuur me dan een schema of vertel het me. Alvast bedankt. Ik ben het zat om een ​​elektricien te betalen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 dagen geleden #27634 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: GOL AB9 STARTER DONKEY MODEL 96
Man, kijk eens in de handleiding van je auto of er zo'n startrelais is. Zo niet, dan moet je onderscheid maken tussen het draaien van de startmotor en het rondsel dat het ringtandwiel aangrijpt. Als dit gebeurt, kan het probleem in de ontsteking zitten, of in oververhitting van een chip met contacten. Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 dagen geleden #27644 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: GOL AB9 STARTER DONKEY MODEL 96
BIJ VOORBIJGANG HARTELIJK BEDANKT. IK ZAL CONTROLEREN WAT JE ME VERTELT EN IK ZAL HET JE VERTELLEN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 dagen geleden #27647 door handmatig-mechanisch
Vertel eens wat er uiteindelijk gebeurde. :lachen:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 2 dagen geleden #27677 door handmatig-mechanisch
Als de startmotor niet aangrijpt bij een warme motor, is de wikkeling mogelijk losgesoldeerd of beschadigd, wat vaak voorkomt. Als de startmotor wel aangrijpt, maar de auto niet start, probeer dan een accumassakabel aan te sluiten. Het is echter het beste om te kijken wat er mis is als de auto niet start. Het probleem zit in de accustroom of de massakabel. Als het niet aan de startmotor ligt, kan het probleem bij de verdeler en de bijbehorende meter liggen.