Zoek MDM

Bulletin

Golf IV TDI 110 pk, start langzaam, zowel koud als koud

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 5 dagen geleden #27534 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik zoek iemand die me kan helpen. Ik heb een 1.9 TDI Golf IV met 110 pk, die zowel koud als warm lang moet starten. Kan iemand me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 4 dagen geleden #27554 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Golf IV TDI 110 pk, start langzaam, zowel koud als koud
Hallo, het zouden een of meerdere gloeibougies kunnen zijn die defect zijn, of de compressie van de motor is te laag (te veel kilometers). Het is nog maar de vraag of het waarschuwingslampje gaat branden, of de motor overmatig rookt, of hij het verwachte vermogen heeft, enz. Het is het beste als iemand er even naar kijkt.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 4 dagen geleden #27572 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Golf IV TDI 110 pk, start langzaam, zowel koud als koud
Allereerst hartelijk dank voor uw antwoord, maar mij is verteld dat als het de gloeibougies zijn, de auto snel zou moeten starten als hij warm is. Verder kan ik u vertellen dat de auto 160.000 km heeft, wat volgens mij niet veel is voor een diesel, en dat de compressie van de motor, volgens wat een monteur me vertelde, perfect is.