Zoek MDM

Bulletin

JETTA97 MAF-SENSOR

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27942 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: JETTA97 MAF SENSOR
Bedankt Pineda, ik wilde het zelf doen, maar ik betwijfel of er een veer of een onderdeel van het mechanisme eruit vliegt als ik hem losmaak. Ik denk dat ik hem toch maar naar de serviceafdeling breng. Ik heb al gezocht naar het defect van dat onderdeel, maar ik heb het niet gevonden. Ik wil niet dat het me later nog meer gaat kosten omdat ik het niet wist. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27995 door handmatig-mechanisch
Verstandige beslissing, mijn vriend, want dit soort onderdelen kunnen niet gedemonteerd worden omdat ze beschadigd raken. De meeste hebben niet eens schroeven, en het heeft geen zin om ze los te maken. Jouw fout ligt ergens anders. Breng hem naar een winkel om hem te laten controleren; zij weten wel wat te doen. En als je goed geholpen wilt worden, probeer ze dan geen instructies te geven, want niemand houdt ervan om door klanten verteld te worden wat ze moeten doen. Zo is het tenminste hier in mijn land, en de meeste mensen hier geven slechte kritiek op klanten die dat doen en gaan zelfs zo ver om ze niet te helpen. Succes, en laat ons, als je kunt, weten hoe het is gegaan en wat volgens hen de fout was.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27999 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je reactie, man, dat ga ik doen om te voorkomen dat mijn autoreparaties duurder worden. Zodra ik nieuws heb, ga ik ervan uit dat het gepubliceerd wordt. Groeten aan iedereen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31327 door handmatig-mechanisch
Hoe is het, man? Na lange tijd, vooral door tijdgebrek, ben ik hier om te melden dat ik mijn auto al naar een zogenaamd prestigieuze garage heb gebracht en dat het slecht nieuws was: het heeft me meer gekost dan verwacht en mijn auto is nog steeds hetzelfde, met dezelfde storing. De verantwoordelijke zegt dat het een probleem met de airconditioning is, wat niet waar is. Ik ben het ermee eens dat het het acceleratiesysteem en de luchtmassameter zijn die schoongemaakt moeten worden, wat deze mensen ook hebben gedaan. Daarna geef ik je de naam van de garage, want die schijnt meerdere vestigingen in het land te hebben. Groeten allemaal.