Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij probleem met Neon 2002 box

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #2752 door handmatig-mechanisch
Hallo, hoe gaat het? Ik heb hulp nodig. Ik heb een Neon automaat uit 2002, en als ik hem 's ochtends start, schakelt de versnellingsbak niet. Ik moet hem minstens 15 minuten laten draaien, dan uitzetten, hem 5 minuten zo laten staan, en als ik hem dan weer start, werkt de versnellingsbak perfect totdat de auto is afgekoeld. Ik heb hem naar verschillende garages gebracht, en elke garage vertelt me dat het een ander probleem is. Als iemand op dit forum me hiermee kan helpen of me hiermee kan helpen, alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #2760 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een probleem met de Neon-versnellingsbak uit 2002
Hallo, laat de omvormer controleren, want dit defect is vreemd. Als je me vertelde dat je je aan geen enkele snelheidslimiet houdt, zou ik voorzichtig zijn met de schijf of pomp. Een knuffel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #2765 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een probleem met de Neon-versnellingsbak uit 2002
Bedankt Maat. Ze zeggen dat het iets elektrisch is, want als ik de auto uitzet, hem 5 minuten laat staan en hem dan weer start, werkt de transmissie perfect. Bedankt voor je hulp. Ik ga het controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3063 door handmatig-mechanisch
Ik neem aan dat je kast gedeeltelijk elektrisch is. Controleer je solenoïdekast, die zich naast de transmissie bevindt, of de in- of uitgangssensor, oké?