Zoek MDM

Bulletin

Trafic model 2003 diesel, start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27286 door handmatig-mechanisch
2003 Trafic dieselmodel, start niet Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Nicolas. Mijn vader en ik hebben een Trafic uit 2003 met een dieselmotor die we voor ons werk gebruiken. Het probleem is dat hij vanochtend niet startte! En we begonnen echt wanhopig te worden. Hij vertelde me dat het probleem mogelijk kwam doordat een klep die de dieselmotor passeert niet werkt of zoiets. Vanmiddag heb ik geprobeerd hem aan de praat te krijgen en een schroefje te verstellen, maar niets.:ohmy:
Daarom wil ik vragen of iemand weet wat het zou kunnen zijn. De motor is een FQ8.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27298 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2003 Trafic dieselmodel, start niet
De accu zou sterk moeten zijn en de startmotor is in orde. Spuit hij diesel in? Waarschijnlijk is er een sensor defect, zoals het vliegwiel. Probeer hem te starten met de reservesleutel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27321 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2003 Trafic dieselmodel, start niet
Is het een Cammon-rail of een gewone petroleum? Met andere woorden, heb je elektronische of mechanische injectoren?