Groeten Aura17, helaas is de technische service hier in Venezuela bij veel dealers matig. Ik ken er momenteel geen die de aftersalesservice eer aandoet. Het lijkt erop dat het technisch personeel voor nieuwe auto's niet goed is opgeleid. Bij Fiat konden ze bijvoorbeeld de achterlichten (ik denk dat ze die daar achterruiten noemen) van een Punto uit 2008 niet vervangen. Bij de installatie gingen ze kapot... de fout was dat ze 5W-lampjes gebruikten, terwijl de handleiding 3W voorschrijft. Krassen bij de servicebeurt, daar ontkomt niemand aan. Er is veel slimmigheid en weinig kwaliteit. Helaas wordt het hier gerepareerd door onderdelen weg te gooien. Laten we dit aanpassen om te kijken of het gerepareerd kan worden. Ik zeg niet dat de techniek slecht is, alleen dat het nogal duur is als je ze moet kopen en dat blijkt niet het geval te zijn. Te veel benzine kan erop wijzen dat een sensor niet goed werkt of dat er iets niet goed is aangesloten. Zo kan de MAF-sensor bijvoorbeeld goed zijn, maar als er een luchtlek achter de sensor zit, wordt dit niet gemeten en treedt er een onjuiste werking op. Dit kan leiden tot een foutcode met een laag signaal. Laat de slangen en bedrading nauwkeurig controleren en laat het ons weten.