Zoek MDM

Bulletin

BEDANKT VOOR DE OPLOSSING VOOR OPTRA

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 week geleden #42644 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: BEDANKT VOOR DE OPLOSSING VOOR OPTRA
Weet je wat? Sinds die tijd had de Kia problemen. Ik heb de brandstofleiding en de lucht vervangen en de injectoren schoongemaakt om de auto te kalmeren. Er was hier in Venezuela geen enkele monteur die het wist. Het is heel triest. Vorige week ging de auto kapot en natuurlijk wisten ze niet wat het was. Ze hebben de injectoren opnieuw schoongemaakt, maar hij liep nog steeds niet. Ze hebben de MAF-sensor losgekoppeld en hij liep nog steeds. Ik heb hem vervangen. En weet je wat? Het controlelampje dat nooit meer uit was gegaan, ging uit en alles werkte weer. Het trieste is dat die sensor is vervangen door een nieuwe. Misschien was hij altijd al kapot. Ik meld dit voor het geval iemand anders hetzelfde overkomt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 week geleden #42651 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: BEDANKT VOOR DE OPLOSSING VOOR OPTRA
Groeten aura17, ik ben blij dat je probleem is opgelost. Het is vreemd dat je niet eerst de luchtmassameter hebt vervangen. Zoals je al eerder zei, heb je verschillende sensoren vervangen en niets... Nou ja, er is niets beter dan je auto weer in goede staat te krijgen... Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.