Zoek MDM

Bulletin

Vervanging van de 98 Neon-motor door een 2.0 uit 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #2714 door handmatig-mechanisch
Beste vrienden, ik heb een Neon uit 1998, waarvan ik de motor heb vervangen door een exemplaar uit 2002, maar hij slaat niet aan. Het enige wat verandert met de nieuwe motor is de positie van de krukassensor. Verder is alles hetzelfde.
Is er een manier om hem aan de praat te krijgen zonder de computer en de kabelboom te hoeven vervangen, wat volgens sommige monteurs wel nodig is? Help, ik heb geen geld meer.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #2715 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Een 98 Neon-motor vervangen door een 2.0 uit 2002
Hallo, goedenavond. Vertel eens, heb je de scanner aangezet? Zo niet, dan werkt hij mogelijk niet. Daarom is het dezelfde module. De positie van de sensoren is niet ontwerptechnisch. De injectoren zijn niet compatibel. Laat het me weten als je vragen hebt. Oké, een knuffel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #2716 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Een 98 Neon-motor vervangen door een 2.0 uit 2002
Broeder, hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb hem gescand, maar ik heb geprobeerd hem aan te zetten en hij lijkt niet op tijd te zijn. De explosie wordt veroorzaakt door de carburateur. Wat de injectoren betreft: ik heb die van de 98-motor gemonteerd die lijken op die van 2002.