Zoek MDM

Bulletin

Honda Accord start pas over een tijdje

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27112 door handmatig-mechanisch
Honda Accord start pas na een tijdje. Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Honda Accord uit 1990. Mijn probleem is dat alles goed gaat als ik hem voor het eerst start. Het probleem is bijvoorbeeld dat als ik hem een tijdje heb laten draaien en ik stop bijvoorbeeld bij een winkel, terwijl ik in en uit ga, ik in de auto stap en hem wil starten, hij niet start. Ik moet een minuut of korter wachten tot hij opnieuw is ingeleerd. Een ander probleem is als ik bij het tankstation kom en de motor uitzet terwijl ze klaar zijn met tanken en ik hem wil starten, hij niet start. Ik moet een paar minuten wachten, soms zelfs korter, en dan start ik hem weer en gaat hij weer aan...
Ik zou graag willen weten wat de mogelijke oorzaken van dit probleem zijn. Alvast bedankt...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27119 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Honda Accord start pas na een tijdje
Ik heb meer informatie nodig. Nadat u de auto hebt gestopt en opnieuw hebt geprobeerd te starten, "draait de motor rond, maar er gebeurt niets, hij draait zwaarder". Als u mij meer vertelt, kan ik u misschien helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27121 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Honda Accord start pas na een tijdje
Hallo, je probleem zit mogelijk in de toerentalsensor (ook wel de bovenste dode punt sensor genoemd). Er kan een klein defect in de bobine zelf zitten. Zo niet, haal hem er dan uit en probeer hem schoon te maken, anders zal er vuil ophopen. Laat ons dan weten hoe het is gegaan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27176 door handmatig-mechanisch
Als de auto normaal rijdt, start en stopt hij wel, maar hij start pas na een minuut weer normaal...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27177 door handmatig-mechanisch
Ik ga controleren wat je me vertelde Cesar en dan zal ik je laten weten of het probleem is opgelost...