Zoek MDM

Bulletin

De Honda Accord start pas na een tijdje

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #27112 door handmatig-mechanisch
Honda Accord start pas na een tijdje. Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Honda Accord uit 1990. Mijn probleem is dat als ik hem voor het eerst start, alles prima werkt. Maar als ik een tijdje heb gereden en bijvoorbeeld bij een winkel stop, en ik even naar binnen en buiten ga, start hij niet meer als ik terug in de auto stap. Ik moet dan een minuut of minder wachten voordat hij weer aanslaat. Een ander probleem is dat als ik bij een tankstation aankom en de motor uitzet terwijl ze aan het tanken zijn, hij dan niet meer start als ik hem weer probeer te starten. Ik moet dan weer een minuut, soms korter, wachten voordat hij weer aanslaat.
Ik zou graag willen weten wat de mogelijke oorzaken van dit probleem zijn. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #27119 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Honda Accord start pas na een tijdje
Ik heb meer informatie nodig. Nadat je de motor hebt uitgezet en opnieuw probeert te starten, draait hij wel, maar doet niets, of hij draait juist harder. Als je me wat meer vertelt, kan ik je misschien helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #27121 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Honda Accord start pas na een tijdje
Hallo, uw probleem ligt mogelijk bij de toerentalsensor (ook wel de bovenste dodepuntsensor genoemd). Er kan een klein probleem zijn met de wikkeling ervan. U kunt ook proberen de sensor te verwijderen en schoon te maken; er kan zich vuil ophopen. Laat me weten hoe het gaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #27176 door handmatig-mechanisch
De auto start wel, maar slaat pas na een minuut aan, en dan start hij ook normaal...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #27177 door handmatig-mechanisch
Ik zal controleren wat je me verteld hebt, Cesar, en dan laat ik je weten of het probleem is opgelost...