Zoek MDM

Bulletin

Dringend hulp nodig met een Volvo S10 2.4 benzine uit 2005

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #26843 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik heb een probleem met een S10. Hij start niet. Er staat geen stroom op de brandstofpomp of de bougies. Ik heb alle relais en stroomaansluitingen al gecontroleerd en die zijn in orde. Ik heb ook de krukas- en nokkenassensoren gecontroleerd en die werken. Ik weet niet meer wat ik moet doen. De auto is één keer gestart, maar is daarna weer afgeslagen

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #26850 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Dringende hulp met een Volvo S10 2.4 benzine uit 2005
Hallo, controleer of de contactsleutel een transponder of chip heeft; dat zou het probleem kunnen zijn. Probeer een andere originele sleutel. Als dat niet werkt, raad ik je aan een diagnosescanner te gebruiken

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #26859 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Dringende hulp met een Volvo S10 2.4 benzine uit 2005
Heb je gecontroleerd of er een contactstang in de verdeler zit?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #26868 door handmatig-mechanisch
Controleer of je de massadraden goed hebt aangesloten; bij Chevrolets kunnen die namelijk voor problemen zorgen en ontstekings- en brandstofinjectieproblemen veroorzaken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #26895 door handmatig-mechanisch
Ja, de sleutel heeft een chip. Ik heb de andere originele sleutel al geprobeerd en die werkt ook niet. Als ik op de startknop druk, slaat de motor niet af en blijft het motorcontrolelampje knipperen. Hij gebruikt geen verdeler; het is volledig elektronisch en ik heb alle contactpunten gecontroleerd, die zijn in orde