Zoek MDM

Bulletin

Dringende hulp met een 2005 S10 2.4 benzine

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26843 door handmatig-mechanisch
Dringende hulp bij een 2005 S10 2.4 benzine Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een probleem met een S10, hij start niet, ik heb geen stroom in de brandstofpomp of de bougies, ik heb alle relais en stromen al getest en die zijn prima, ik heb de krukas- en nokkenassensor al gecontroleerd en die werken prima, ik weet niet wat ik nog meer moet doen, de vrachtwagen startte een keer maar viel toen uit

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26850 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Dringende hulp bij een 2005 S10 2.4 benzine
Hallo, controleer of de contactsleutel een transponder of chip heeft, dat zou het probleem kunnen zijn. Probeer een andere originele sleutel. Ik raad je aan een scanner te gebruiken als het niet werkt met de sleutel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26859 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Dringende hulp bij een 2005 S10 2.4 benzine
Heb je al gecontroleerd of er een pil in de verdeler zit?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26868 door handmatig-mechanisch
Controleer of alle aarddraden zijn aangesloten. Bij Chevrolets zijn ze behoorlijk irritant en is er geen vonk of injectie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26895 door handmatig-mechanisch
Ja, de sleutel heeft een chip. Ik heb het al met de andere originele sleutel geprobeerd, maar niets. Als ik de startsleutel omdraai, schakelt de auto niet uit met de sleutel en blijft het motorstoringslampje ook af en toe branden, zonder dat er een verdeler wordt gebruikt. Het is volledig elektronisch en ik heb alle aansluitingen al gecontroleerd en die zijn in orde.