Zoek MDM

Bulletin

Matiz 2007 moest wel erg rollen...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26835 door handmatig-mechanisch
2007 Matiz gedwongen te rollen... Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb het volgende probleem met mijn Matiz uit 2007. Ongeveer 15 dagen geleden hebben ze hem aan me gegeven na een probleem met de sleutel en dergelijke...

Het probleem is dat ik sinds de dag dat de monteur hem aan me gaf, het gevoel heb dat ik altijd de remmen gebruik. Ik voel het erg geforceerd bij het lopen, terwijl het altijd een heel praktische en soepele auto was om te rijden. Ik denk dat het de voorbanden zijn, omdat ik het stuur stevig moet vasthouden, anders voel ik dat de linkerband weerstand biedt en de auto naar die kant draait.

Kan iemand me vertellen of het de remblokken kunnen zijn of wat het zou kunnen zijn? voordat ik hem naar de monteur breng en weer geld van me krijg.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26847 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mecanica op het onderwerp Re: 2007 Matiz rolt erg hard...
Hoi iedwardp3.
Uit wat je ons vertelt, lijkt het erop dat de stuurinrichting niet goed is uitgelijnd. In dat geval verlies je je band als je zo blijft rijden. Je moet eerst de stuurinrichting uitlijnen. Succes,
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26854 door handmatig-mechanisch
Zou het de Valero kunnen zijn die in elkaar werd geslagen en zijn neefje heeft verwisseld?
Ik zal het je gemakkelijk maken om te zien of een wiel vastzit: krik je auto op, draai het vrijloopwiel met de hand en met kracht. Als het wiel vrij draait, is alles in orde. Draait het niet of wordt het geforceerd, dan heb je gelijk, dan zit het vast. Doe hetzelfde met alle wielen. Blokkeer de wielen die op de grond staan ​​goed, zodat je geen ongeluk krijgt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26865 door handmatig-mechanisch
Het vreemde is dat je hem hebt weggebracht vanwege een probleem met de sleutel. Dat kan niets met het wiel te maken hebben. Of ze hebben naast de sleutel nog een andere reparatie uitgevoerd. Servilimit zegt namelijk dat het ook scheef zou kunnen staan, maar op zichzelf en zonder tik is dat nogal lastig. Pinida zegt dat de Valero kapot is, maar het is net zo goed ingewikkeld. Controleer eerst welk wiel het is voordat je ze allemaal demonteert om te zien of het voor of achter is. Laat ons dan weten of ze iets aan de vooras of aan een van de wielen hebben gedaan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26871 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga proberen hem op te krikken en band voor band te draaien om te kijken of er een weerstand biedt.
De Valero die ze eerder hebben vervangen, is een achterband, en ik realiseerde me net dat mijn stuur ook niet meer uitgelijnd is, en om de auto recht te krijgen, moet ik hem altijd iets naar links draaien. Dus ik denk nog steeds dat er iets mis is met de voorkant...

Maar ik zal dat controleren, en zo niet, dan breng ik hem voor uitlijning en laat ik het je weten.

Ik vind het eng dat het allemaal achterin en bij de sleutel is gebeurd, en nu zit het probleem in het stuur (ik begin mijn monteur te wantrouwen).:boos:

Met vriendelijke groet.