Zoek MDM

Bulletin

Renault Megane II servicelampje

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26776 door handmatig-mechanisch
Renault Megane II Service Light Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb mijn Mégane net volledig laten tunen, maar niet bij de dealer, en de monteur die de tuning heeft uitgevoerd, kon het servicelampje niet uitzetten. Is er iets speciaals nodig, of kan ik het zelf doen?

Met vriendelijke groet

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26896 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane II Service Focus
Met servicelampje bedoel je, begrijp ik, het servicelampje dat op het instrumentenpaneel blijft branden.
Als een brandstofinjectie-, ontstekings- of temperatuursensor losgekoppeld is terwijl de accu aangesloten is, wordt dit geïnterpreteerd als een storing en aangegeven op het instrumentenpaneel. U kunt dan naar de werkplaats gaan om het te laten repareren.
Hiervoor moet u het aansluiten op een apparaat (computer) dat de fouten uitleest en wist. Veel werkplaatsen hebben er een, niet alleen officiële. Er zijn auto's die zonder computer gereset kunnen worden, maar ik denk niet dat Renaults dat kunnen. Vraag ernaar; ik denk niet dat ze veel kosten om het te resetten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 5 dagen geleden #27543 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane II Service Focus
Vergeet het maar, je kunt het niet zonder machine doen.
Gewoon de Renault-clip of een andere generieke.