Zoek MDM

Bulletin

Afstellen (synchronisatie) Daewoo Espero 1.5cc

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #26753 door handmatig-mechanisch
Afstellen (synchronisatie) Daewoo Espero 1.5cc Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik wil graag weten hoe ik de ontsteking van een Daewoo Espero 1.5cc multivalve motor moet afstellen (synchroniseren). Als iemand me dat kan uitleggen, zou ik dat zeer waarderen

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #26759 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Afstellen (synchronisatie) Daewoo Espero 1.5cc
Hé vriend, je moet het op de ouderwetse manier doen:
1. Haal een bougie uit de eerste cilinder en zorg ervoor dat de zuiger helemaal bovenin staat.
2. Verwijder het kleppendeksel en positioneer de nokkenas in het balanspunt. Stel de kleppen van cilinder 4 zo af dat, zodra de ene klep omhoog gaat, de andere omlaag gaat, zodat beide kleppen ingedrukt zijn. Plaats vervolgens de distributieriem.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden - 14 jaar en 2 maanden geleden #26777 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Afstellen (synchronisatie) Daewoo Espero 1.5cc
Hallo, bedankt voor je advies. Heb je toevallig de handleiding? Die bevat vaak diagrammen, foto's, enz., waarop te zien is waar elk tandwiel en timingmarkering hoort. Ik heb met de monteur gesproken en hij zei dat hij het op die manier had geprobeerd, maar dat het niet werkte. Hij zei ook dat ik je eraan moest herinneren dat het een motor met meerdere kleppen is
Laatst bewerkt: 14 jaar en 2 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #26780 door handmatig-mechanisch
Ook al is het een motor met meerdere kleppen, de motorcyclus is hetzelfde. Kijk op de website magister.com of ze de handleiding voor dit voertuig hebben. Succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden - 14 jaar en 2 maanden geleden #26782 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je hulp met Emagister; dat heeft me hier echt geholpen. Ik stuur het bestand mee, voor het geval iemand er iets aan heeft. Oh, er staat dat ik het niet kan uploaden... maar als iemand het nodig heeft, stuur ik het graag op... al blijf ik het wel proberen
Laatst bewerkt: 14 jaar en 2 maanden geleden door .