Zoek MDM

Bulletin

Tuning (timing) Daewo Espero 1.5cc

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26753 door handmatig-mechanisch
Tuning (timing) Daewo Espero 1.5cc Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik moet weten hoe ik een Daewo Espero 1.5cc multivalve kan afstellen (synchroniseren). Als iemand mij dat zou kunnen vertellen, zou ik dat erg op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26759 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Tuning (timing) Daewo Espero 1.5cc
Hallo vriend, je moet het op de ouderwetse manier doen:
1. Verwijder de bougie uit de eerste cilinder en zorg ervoor dat de zuiger bovenaan zit.
2. Verwijder het kleppendeksel en zet de nokkenas in de balanspositie. De kleppen van cilinder 4 gaan omhoog, de andere omlaag, beide blijven verzonken. Plaats de distributieriem op de cilinder.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden - 14 jaar 3 weken geleden #26777 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Tuning (timing) Daewo Espero 1.5cc
Hallo, bedankt voor je advies... maar toevallig heb je de handleiding niet, aangezien er vaak schema's, foto's, enz. bij zitten waar elke versnelling en punten horen... Ik heb met de monteur gesproken en hij vertelde me dat hij het zo had geprobeerd te zeggen, maar dat het niet werkte... hij zei ook dat ik je eraan moest herinneren dat het een multiklep is
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 weken geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26780 door handmatig-mechanisch
Zelfs als het een meerkleppenmotor is, is de motorcyclus hetzelfde. Zoek op de website magister.com of de handleiding voor dit voertuig beschikbaar is. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden - 14 jaar 3 weken geleden #26782 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je hulp op emagister. Ze hebben me geholpen. Hierbij stuur ik het bestand, voor het geval iemand er iets aan heeft. Oh, ik krijg de melding dat ik het niet kan uploaden... maar als iemand het nodig heeft, stuur ik het graag... hoewel ik er wel op sta dat ik het upload.
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 weken geleden door .