Zoek MDM

Bulletin

Probleem met het starten van mijn Corsa Wind uit 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26538 door handmatig-mechanisch
Hallo, nou, ik zal je over mijn probleem vertellen... Ik heb twee maanden geleden een Corsa Wind uit 2000 met een 1.6 benzinemotor gekocht. Toen ik hem kocht, startte hij goed, of hij nu koud of warm was. Nu duurt het even voordat hij start als hij alleen koud is, en als hij warm is, start hij perfect... Ik wil graag weten wat er mis mee is.
Nog iets: als ik het contact aanzet om hem te starten, gaat er een geel lampje op het dashboard branden. Ze vertelden me dat dit vaak voorkomt bij het contact, maar wat er gebeurt, is dat het lampje soms gaat branden als de motor draait. Wat betekent dat lampje? Is het slecht voor de auto? Heel erg bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26540 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met starten van mijn Corsa Wind uit 2000
Als het geel is en de vorm heeft van een motor, is het het motorstoringslampje. Het waarschuwt u voor een storing in het brandstofinjectiesysteem. Als u moeite heeft met starten bij een koude motor, is het waarschijnlijk de koelvloeistoftemperatuursensor. Deze storing is niet duur. In ieder geval, als het lampje gaat branden, zelfs als het uitgaat, moet u het zelf scannen om te zien wat het is. Succes en laat het ons weten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.