Zoek MDM

Bulletin

Hulp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26703 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help
Goedemorgen, er zijn drie mogelijke oorzaken: de gasklepsensor is de oorzaak van het probleem. De TPS is verantwoordelijk voor het regelen van het minimum- of stationair toerental. De andere is dat de lambdasonde in de uitlaatpijp verstopt is. Controleer eerst de lucht- en brandstoffilters, want verstopte filters kunnen storingen veroorzaken.
Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26724 door handmatig-mechanisch
Hallo en goedenavond, ik heb net een onderhoudsbeurt gehad aan mijn MATIZ, daarom begon hij te haperen. Ze zeggen dat het komt doordat ik het gasklephuis heb schoongemaakt. Ik heb het gescand met een codelezer, maar die gaf me nooit de TP-code of de TEMPERATUURsensorcode. Andere monteurs zeggen dat de oplossing is om het gasklephuis te vervangen en dat dat erg duur is. De waarheid is dat ik niet kan geloven dat dit probleem niet te repareren is. Bedankt voor je reactie, alle ideeën zijn welkom.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27006 door handmatig-mechanisch
:lol: Hallo collega's, ik ben erg blij u te kunnen melden dat het probleem met de MATIZ is verholpen. Het enige wat ik hoefde te doen, was de minimumsnelheid (stationair toerental) programmeren. Ik moest hem naar een monteur brengen die bij de Chevrolet Pontiac-dealer had gewerkt en hij kon hem programmeren met een TENCH 2 en een handmatige procedure die hij niet erg goed uitlegde. IK WAARDEER UW OPMERKINGEN ZEER. GROETEN UIT XALAPA, VERACRUZ, MEXICO

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36005 door handmatig-mechanisch
Hallo, hoe gaat het? Heb je het probleem met je Matiz al gevonden? Ik heb hetzelfde probleem met één auto, maar ik heb dit alleen gevonden op de website grupos.emagister.com/debate/problemas_de_aceleracion/1044-53762

Met vriendelijke groet.