Hallo allemaal. Ik kom uit Costa Rica, ik heb een Galloper uit 2001, die ik al 11 jaar heb, ik ben de enige eigenaar, hij is geen Exceed en heeft geen intercooler, ik heb op veel pagina's de vele problemen van andere Gallopers gezien, de mijne heeft me nooit elektrische problemen gegeven, noch problemen met het breken van de vijfde versnelling en ik heb er vele malen met 55 kilometer per uur op vlak terrein mee gereden met 11 passagiers, ik had wel problemen met de kop toen een radiatorslang barstte, ik moest er een nieuwe in zetten omdat ik er 5 kilometer mee heb gereden zonder water en toen begonnen de problemen met de kop, de Galloper kon nauwelijks harder dan 100 rijden of ik draaide hem vast als ik omhoog ging, ik heb de taak op me genomen om zelf te onderzoeken wat er aan de hand was als ik het eerder niet had gehad en na drie jaar bevallen met de warming-up heb ik de oplossing gevonden en ik wil hem met jullie delen, de handleiding van de fabrikant zegt 83 pond koppel op elk van de kopschroeven, maar die van Mitsubishi zegt 100, dus ik heb een test gedaan met een galloper-motor die in de prullenbak was gegooid, ging ik alle bouten van de kop losmaken en weer vastzetten. Ik draaide ze vast tot 100 pond om te zien of de draden met zoveel druk zouden strippen, maar er gebeurde niets. De achttien bouten hielden perfect. Toen ging ik mijn auto uit elkaar halen, mat de vlakheid van de kop, kocht de speciale koppakking voor de turbo-intercooler en draaide de kop vast tot 100 pond per bout in de volgorde van het aanhaalmoment dat door de fabrikant en vrienden was voorgeschreven. Het probleem was voorbij, geen oververhitting meer en mijn auto reed niet meer harder dan 115 per uur, maar onthoud dat ze niet zijn gemaakt voor hoge snelheden gedurende vele kilometers. Ze zijn ontworpen en bedoeld voor slecht terrein. Voordat u aanpassingen aan uw voertuig aanbrengt aan het aanhaalmoment, raad ik u aan de test uit te voeren met een galloper-motor, die niet nuttig is om de resultaten te zien en gebruik de Mitsubishi-ventilatorklok, aangezien de galloper stopt met werken en u het niet doorhebt. Er is een radiator die erg lijkt op de galloper. De galloper is in mijn land superduur, de andere is erg goedkoop. Gebruik hem niet, hij bevat één gallon minder water en als u hem indrukt als de auto bergopwaarts rijdt of harder dan 80 km/u rijdt, wordt hij warm. Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet in mijn auto. Gebruik het origineel. Het apparaat dat de watertemperatuur aangeeft in het DAS werkt nooit, het komt nooit van zijn plaats en als het dat wel doet, is de motor al oververhit. Volgens een vriend van mij die een Montero heeft, overkomt hem hetzelfde bij Mitsubishi's sinds hij nieuw is. Veel succes met jullie auto's.