Zoek MDM

Bulletin

Galloper Hyundai beoordelingen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden - 13 jaar en 10 maanden geleden #26390 door handmatig-mechanisch
Hyundai Galloper reviews Geplaatst door manual-mecanica
Hallo jongens...!!

Ik heb onlangs mijn eerste 4x4-voertuig gekocht, een onberispelijke Galloper uit 1998 voor 100.000 real.
Omdat ik de auto niet kende, heb ik, voordat ik de aankoop definitief maakte, overal naar reviews gezocht, maar ik heb er niet veel gevonden. Hoe dan ook, ik heb hem gekocht en eerlijk gezegd ben ik zeer tevreden over de robuustheid, het comfort en de veelzijdigheid van de auto. Ik gebruik hem als vervoermiddel voor werk in de stad en in het weekend om naar het strand te gaan met een Pampero-achtige zeilboot achterop, en natuurlijk ook voor een ritje door de duinen met de kinderen...
Daarom heb ik dit plekje gecreëerd om oprecht meningen en adviezen achter te laten die voor iemand nuttig kunnen zijn... :ziek:
Laatst bewerkt: 13 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26417 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Galloper Hyundai reviews
Het is een goede machine, over het algemeen zijn er Mitsubishi-onderdelen in verwerkt. Het enige nadeel is afhankelijk van of het een diesel of een diesel is. Over het algemeen is het probleem met dit voertuig dat de cilinderkoppen in cilinder twee of drie doormidden breken. Dat is het enige nadeel. Uiteraard is onderhoud en verzorging erg belangrijk, maar het is een goede machine.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26430 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor de info!!

Ze vertelden me over dat probleem, dat ook afhankelijk is van de rijstijl (bijvoorbeeld op de snelweg niet harder dan 110 of 120 km/u).
Een ander "mogelijk" probleem, vertelden ze me, is de 5e versnelling... Altijd boven de 95 km/u... daarna is het een tractor!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26461 door handmatig-mechanisch
Het is waar dat het door de pignonpennen komt, ze zijn heel dun, hahaha en ze nemen veel speling in beslag.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26485 door handmatig-mechanisch
Hallo, hier in Costa Rica zijn dit soort auto's heel gewoon en ik heb nog nooit het gerucht gehoord dat de cilinderkop doormidden breekt, dat is nieuw voor mij... dat wil zeggen, als er water lekt, net als bij elke andere motor, wordt het eruit geblazen... ik weet niet of ze net zo zijn als die hier... ze hebben een turbo-intercooler, zijn goedkoop, snel (bovendien zijn 4x4's NIET om te racen) en ze hebben dezelfde Mitsubishi L200-motor... het zijn geen geweldige dingen, maar de prijs-kwaliteitverhouding is erg goed... gedaan!