Zoek MDM

Bulletin

land rover zonder contactstroom

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26354 door handmatig-mechanisch
land rover zonder contactstroom Gepubliceerd door manual-mecanica
Een Land Rover LH 2.5 D uit 1992. Een klant bracht hem naar mij omdat hij hem wilde repareren. Ik kan me voorstellen dat hij geen contactstroom meer had omdat hij de schroevendraaier erin stak en kortsluiting maakte. Ik kan echter niet achterhalen welke zekering is doorgebrand of dat er misschien een noodstopschakelaar of zoiets op zit.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26356 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Land Rover zonder contactstroom
Beste vriend: Dit soort voertuigen hebben een speciale knop om de brandstoftoevoer af te sluiten, net als die op Fords. In dit geval bevindt deze zich aan de voorkant van de auto, onder de hoofdremcilinder.
Zoek hem en controleer of hij niet geactiveerd is. Zo ja, druk dan gewoon op de knop en klaar.
Vergeet niet dat we advies bieden tegen een zeer lage prijs en u de handleiding of diagnosekaart sturen die u nodig hebt voor elk merk reparatie.
Met vriendelijke groet
, Sergio Huerta,
SENSORTEST.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26384 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Land Rover zonder contactstroom
Controleer de zekeringen. Zit daar het probleem? Als alle contactstroom ontbreekt, ontbreekt dan ook de aanloopstroom?