Zoek MDM

Bulletin

Daewoo Matiz start en stopt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26322 door handmatig-mechanisch
Daewoo Matiz start en stopt. Uitgegeven door manual-mecanica
Hallo vrienden van het forum. Laten we eens kijken of jullie me kunnen helpen met een klein probleem dat ik heb met een Daewoo Matiz uit 2000 met drie cilinders. Hij start prima als hij koud is en slaat dan af. Hij slaat niet aan, er is wel een vonk, er is wel een signaal naar de injectoren. Het contact is in orde. De motor is gerepareerd en de pakking is vervangen. Door dit probleem weet ik niet wat ik nog meer moet veranderen. Het controlelampje gaat niet branden. Hoe weet ik of het aan het optische oog ligt? Blijkbaar geeft hij minder vonk als hij opwarmt. Ik ben vergeten de bougies nat te maken. Bedankt voor jullie hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26335 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Daewoo Matiz start en stopt
Heeft u een manier om de auto te scannen? Omdat ik het gevoel heb dat de auto verzuipt, kan dit komen door: een injector die niet werkt, overdruk in de injectorrail, een defecte injectorregelaar, een pomp met overdruk. Controleer de pompdruk en de weerstand van het injectorcircuit, want het is één ding om een signaal in de injectoren te hebben, maar een ander ding als uw injectoren werken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26349 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Daewoo Matiz start en stopt
Ik zou het scannen. Het ruikt naar een probleem met de temperatuursensor of een probleem met onvoldoende lucht. Beide mogelijkheden maken de bougies nat, niet alleen het gebrek aan vonk.