Zoek MDM

Bulletin

Hoe EEPROM-geheugens te lezen of programmeren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26238 door handmatig-mechanisch
EEPROM- geheugens programmeren
Hallo vrienden, ik heb een EEPROM-geheugenlezer gekocht. Deze wordt gebruikt om het geheugen van de radio te lezen en de ontgrendelcode te vinden, en ook voor immo. Maar ik weet niet hoe ik hem moet gebruiken. Als jullie me een handleiding kunnen geven, zou ik dat erg op prijs stellen. Ik heb een PONYPROG-video bekeken en ik denk dat het heel makkelijk is, maar dat is het echt niet. Ik hoop dat jullie me op de een of andere manier kunnen helpen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26288 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe EEPROM-geheugens te lezen of programmeren
Als je een geheugenlezer van het type 'pinch' hebt, is hij niet erg moeilijk te gebruiken. Het lastige is om het geheugen te identificeren. Ik stuur je een link die misschien erg nuttig is: www.cerrajeria.com.mx/inmo/Manuales/Manu...Lector%20Ver%203.pdf

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26290 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe EEPROM-geheugens te lezen of programmeren
Bedankt broer voor je antwoord, maar dat werkt niet voor mij. Ik heb de UPA. Hier is een tutorial voor de ponyprog. Het lijkt op de UPA, die je volgens wat je ziet, HOE GEMAKKELIJK noemt, maar dat is het niet.
Ik wil deze apparatuur gebruiken om de radiocodes te achterhalen, en net als vorige week heb ik het instrumentenpaneel van een beschadigde Honda CRV uit 2006 vervangen. De eigenaar kocht een tweedehands exemplaar met meer dan 250.000 km op de teller, terwijl die van hem er maar 60.000 had. Bedankt voor je hulp. Groeten.