Zoek MDM

Bulletin

206 gti start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26187 door handmatig-mechanisch
206 GTI start niet Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een 206 GTI. Donderdag ben ik begonnen met het vervangen van een zekering van de sigarettenaansteker, maar omdat ik die niet kon vinden en de handleiding van de auto niet had, ben ik begonnen met het verwijderen van alle zekeringen. Tot mijn verbazing moest ik de elektronische startonderbreker verwijderen, en ik denk dat alle sleutels gedecodeerd zijn. Ik weet niet of je me kunt helpen, want anders breng ik hem dinsdag naar Peugeot om te kijken wat ik gedaan heb. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26195 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 206 GTI start niet
Hallo, de zekering van het immosysteem is dezelfde als die van de radio. Controleer dit goed, want die zit er waarschijnlijk niet in. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26213 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je antwoord, maar ik denk dat ik de startonderbreker kapot heb gemaakt. Hij is de sleutelcode kwijt en daarom start hij niet. Maar ik vroeg me af of het mogelijk is om de code te achterhalen zonder hem naar de garage te hoeven brengen. Ik zal er in ieder geval naar kijken, Luis. Bedankt en met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26221 door handmatig-mechanisch
Het geheugen dat de startonderbrekercode bevat, is een niet-vluchtig geheugen, wat betekent dat de informatie zelfs zonder stroom niet verloren gaat. Controleer of er een zekering ontbreekt of is doorgebrand.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26224 door handmatig-mechanisch
Het is belangrijk dat alle handelingen met zekeringen en elektrische onderdelen worden uitgevoerd met de auto uit en, indien mogelijk, met losgekoppelde accu (als de auto een elektronisch gaspedaal heeft, laat de auto dan ongeveer 10 minuten stilstaan voordat u deze loskoppelt). Nadat u hebt gecontroleerd of de zekeringen aanwezig zijn, sluit u de accu weer aan en opent en sluit u de schakelaar ongeveer twee keer, telkens 30 seconden, om de sleutel te leren. Ik hoop dat dit helpt.