Zoek MDM

Bulletin

Audi A6 2.5 TDI watercircuitzuivering, 1999

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26101 door handmatig-mechanisch
Audi A6 2.5 TDI watercircuit purge, 1999. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, dit is mijn eerste bericht op dit forum.
Ik heb een probleem met een auto: kan iemand me vertellen hoe ik het koelsysteem van een Audi A6 uit 1999 met een AFB 2.5 TDI-motor moet ontluchten? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26253 door handmatig-mechanisch
Hoi maat, ik weet niet of je bekend bent met het Audi-forum. Ik weet zeker dat ze je alles kunnen vertellen wat je over je auto wilt weten. Het is een hele grote familie. www.audisport-iberica.com . Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26254 door handmatig-mechanisch
Hallo, u hebt verschillende opties:
1 - zet de verwarming aan
2 - de verwarmingsslangen hebben meestal ontluchters
3 - met luchtdruk kunt u het circuit comprimeren, u moet dan de dop verwijderen en met een luchtpistool één hand op de dop leggen en met uw hand een opening maken, het pistool erop zetten en luchtdruk toevoegen terwijl u probeert de lucht er niet uit te laten lopen, doe dit achtereenvolgens en haal uw hand er dan weer uit, laat hem rusten en u zult borrelende geluiden horen, dit helpt om de lucht eruit te krijgen. GROETEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26260 door handmatig-mechanisch
Hallo, vertel me waar je het ontluchten van het watercircuit op deze manier hebt gezien. Normaal gesproken start je de motor en laat je hem staan tot hij op bedrijfstemperatuur is en de thermostaat opengaat. Natuurlijk moet je dan de radiatordop of het expansievat vanaf het begin verwijderen. Daarna open je de ontluchters om de lucht eruit te laten. Groeten. Dit is de eerste keer dat ik hiervan hoor, dus ik ben erg benieuwd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26308 door handmatig-mechanisch
Hallo, kijk, in zware voertuigen met 35 tot 40 liter koelvloeistof is het erg moeilijk om te ontluchten. Daarom wordt er druk uitgeoefend om de koelvloeistof, die zwaarder is dan lucht, eruit te persen. Het is een oude vrachtwagen van een industriële professional, mocht u het willen weten, en hij gaat niet kapot. GROETEN